HR Administrator

NÁPLŇ PRÁCE

  • Telefonické oslovovanie uchádzačov o pracovné miesta
  • Evidencia dát do databázy
  • Prieskum trhu
  • Organizovanie obchodných stretnutí
  • Administratívna podpora obchodného tímu
  • Príprava a tvorba prezentácií a pracovných podkladov
  • Iné administratívne činnosti

 

 

POSKYTUJEME / VÝHODY

  • Flexibilná pracovná doba
  • Kompletné zaškolenie
  • Motivujúce odmeňovanie – fixná odmena plus variabilná odmena podľa výkonu
  • Práca z domu („homeoffice“)

 

POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA

  • Skúsenosti s pracou  v Call centre výhodou
  • Vzdelanie – min. stredoškolské s maturitou
  • Prax – pozícia vhodná aj pre absolventa
  • PC zručnosti (Word, Excel, Internet) – stredne pokročilý
  • Iné – komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, analytické myslenie, zodpovednosť

 

DRUH PRACOVNÉHO POMERU

Plný pracovný úväzok

 

TERMÍN NÁSTUPU

Ihneď príp. dohodou

INFORMÁCIE O FIRME

Gemini Group s.r.o. je moderná konzultačná spoločnosť so širokým spektrom inovatívnych služieb, poskytovaných na vysokej profesionálnej úrovni. Pre našich klientov poskytujeme pomoc najmä v oblasti projektového financovania a ľudských zdrojov.

 

Životopisy zasielajte na adresu: info@your-geminigroup,sk

Kontaktná osoba: Ján Hámorník

 

Do životopisu nezabudnite uviesť:

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas spoločnosti Gemini Group s.r.o., Župné nám. 9, 811 03 Bratislava, aby spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania zamestnania a v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.